ARA TEKLİF AL
0(850) 888-0033
TIKLA TEKLİF AL
TEKLİF AL

Sorumluluk Sigortası

Kobilerimizin 3. Şahıslara Karşı Sorumluluklarında Sompo Japan Güvencesi Yanınızda! 

Kobi Sorumluluk Sigortası ile tüm sorumluluk riskleriniz artık tek bir poliçede! Kobi Sorumluluk Sigortası ile kobiler sorumlulukları ile ilgili teminatların hepsini yüksek limitler ve geniş teminatlarla tek bir poliçe ile güvence altına alabiliyorlar.

Kobi Sorumluluk Sigortası Neleri Kapsar?

  • 3. Şahıs Mali Sorumluluk
  • Yangın, İnfilak-Buhar Duman-Su-Grev-Lokavt-Kargaşalık-Halk Hareketleri-Kötü Niyetli Hareketler ve Terör Sorumluluk
  • Çevre Sorumluluk
  • İşletme Mesleki Sorumluluk
  • Ürün Sorumluluk
  • Sompo Japan 7/24 Yardım

3. Şahıs Mali Sorumluluk

  • Renovasyon ve Arızi İnşaat işleri
  • Reklam Panosu, Tabela ve Sinyalizasyon Araçları İle İlgili Sorumluluklar
  • Asansör, Monte-Charge ve Yürüyen Merdiven İle İlgili Sorumluluklar
  • Forklif ve Lift Sorumluluk (isteğe bağlı)
  • Tamir, Bakım veya İşlemek İçin Bırakılan Mallar
  • Toplantı, Davet, Fuar Organizasyondaki Sorumluluklar
  • Müteahhit-Taşeron Sorumluluk
  • Manevi Tazminat Talepleri (isteğe bağlı)
  • Gıda Zehirlenmeleri Teminatı

sorumluluklarını kapsamaktadır.

Yangın, İnfilak-Buhar Duman-Su-Grev-Lokavt-Kargaşalık-Halk-Hareketleri-Kötü Niyetli Hareketler ve Terör Sorumluluk

Yangın, İnfilak(doğalgaz İnfilakları dahil), buhar, duman, su, grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri, kötü niyetli hareketler ve terör sonucu üçüncü şahısların uğrayabileceği bedeni ve manevi zararlar (poliçede var ise) sigortalının hukuki sorumluluğunun olduğu haller teminat altına alınmaktadır.

Çevre Sorumluluk

Sigortalının ticari faaliyetleri esnasında meydana gelebilecek bir kaza sonucunda ortaya çıkacak olan ani ve beklenmedik kirlenme sonucunda;

  • Üçüncü kişilerin vefat etmesi, yaralanması, sağlığının bozulması
  • Üçüncü kişilere ait mallarda maddi zarar meydana gelmesi

durumunda ileri sürülebilecek tazminat talepleri sonuçlarına karşı güvence altına almaktadır.

İşletme Mesleki Sorumluluk

Sigortalının mesleki faaliyetleri esnasında oluşan bir hata ya da ihmal neticesinde;

  • Üçüncü kişilerin vefat etmesi, yaralanması, sağlığının bozulması
  • Üçüncü kişilere ait mallarda maddi zarar meydana gelmesi
  • Çalışanların Müşteri Eşyalarına Vereceği Zararlar
  • 3. Şahıs Adreslerinde Yapılan Montaj-Tamir ve Bakım
  • Vale Parking ve Otopark Sorumluluk

durumunda ileri sürülebilecek tazminat talepleri sonuçlarına karşı güvence altına almaktadır.

Ürün Sorumluluk

İşletmenin ürettiği, sattığı, tedarik, tesis ve monte ettiği, onardığı ticari mal ya da üründen dolayı meydana gelebilecek bir olay sonucunda;

  • Üçüncü kişilerin vefat etmesi, yaralanması, sağlığının bozulması
  • Üçüncü kişilere ait mallarda maddi zarar meydana gelmesi

durumunda ileri sürülebilecek tazminat talepleri sonuçlarına karşı güvence altına almaktadır.

7/24 Yardım Ve Danışmanlık Hizmeti

  • Hukuki Yardım Bilgi Hattı
  • Mali Müşavir Bilgi Hattı
  • Tıbbi Yardım Bilgi Hattı
  • İşveren Bilgi Hattı
  • Kongre Fuar Bilgi Hattı
  • İşyeri Eğitimleri Danışmanlığı
  • Concierge Hizmetleri
  • Bilgi Hattı
  • Araç Muayene İşlemlerinin Organize Edilmesi

Kobi Sorumluluk Sigortası Avantajları;

  • Kobilerin özellikle 3. şahıslara ait sorumluluk riskleri teminat altına alınabilmektedir.
  • Tek bir poliçe ile birbirinden farklı ve özel sorumluluk teminatları ile tam güvence sağlanabilmektedir.
  • Farklı ödeme alternatifleri arasından istenilen ödeme seçeneği seçilebilecektir.
  • Araç trafik muayene işlemlerinin organize edilmesinden hukuki yardım bilgi hattına, seyahat servisinden vize ve konsolosluk hizmetlerine çok geniş asistans hizmetleri avantajı sunulmaktadır.

Araç Trafik Muayene İşlemleri hizmeti nasıl ve hangi şartlarda kullanılabiliyor olacak ?

Araç Trafik Muayene Organizasyon; sadece binek ve hususi kullanım tarzlı hafif ticari araçlar için ve İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana il sınırları içerisinde geçerlidir.

Araç Muayene hizmetine ilişkin arayan Kobi müşterileri için verilecek hizmet akışı aşağıdaki gibidir;

Sigortalı çağrı merkezini arayarak talebini bildirir.

  • Sigortalıya en yakın muayene istasyonu bilgileri verilir. Muayeneye giderken bulunması gereken evraklar hatırlatılır: Ruhsat, vergi temiz kağıdı, trafik poliçesi, LPG’li araçlar için son 1 ay içinde yapılmış olan "gaz sızdırmaz" raporu, tadilatlı araçlarda yapılan tadilatın ruhsata işlenmiş durumdaki şekli, aracı muayeneye araç sahibinden farklı bir kişi götürecek ise onaylı vekaletname gerektiği bilgisi verilir. (Tüv - Türk ' ün yeni işleyişine göre, araç sahibi dışında bir kimse aracı muayeneye götürdüğü takdirde noterden onaylı vekaletname ile birlikte araç, aracı teslim almaya gelen hizmet birimi yetkilisine teslim edilir.
  • Aracın muayeneden geçmesi için gerekli olan teçhizatlar hatırlatılır (reflektör, yangın tüpü, ilkyardım çantası). Sigortalıda bu gereçlerden eksik olanların Assistans firması tarafından ücreti karşılığında temin edilebileceği bilgisi verilir.
  • Aracın trafik muayenesi yapılmadan önce; muayeneden geçebilmesi için gerekli olan teçhizatlarının kontrol edilmesi ile ilgili olarak, istenildiği takdirde hizmet bedeli karşılığında ön muayenesinin (check-up) yapılabileceği bilgisi verilir.
  • Hizmet birimi yetkilisi, sigortalıdan ruhsatının faksını isteyerek, gerekli olan vergi borcu kontrolünü gerçekleştirir. Aracın maliyede borcu görünüyorsa, sigortalı bilgilendirilir.
  • Aracının trafik muayenesine götürülmesini isteyen sigortalı ile hizmet birimi yetkilisi görüştürülür.
  • Hizmet birimi yetkilisi ve sigortalı arasında aracın teslim alınması ile ilgili randevu sağlanır.
  • Sigortalının aracı istemiş olduğu adresten şoför yada çekici vasıtasıyla teslim alınır.
  • Aracının trafik muayenede olduğu süreç içerisinde, sigortalı ister ise ikame araç temin edilebileceği bilgisi verilir. (fiyat bilgisi ve hizmete ilişkin masraflar ayrıca müşteriye aktarılacaktır)
  • Hizmet birimi, muayene işlemleri bittikten sonra sigortalıyla irtibata geçerek, araç teslimatını gerçekleştirir.



  0(501)265-5555